6. obraz

31.07.2011 16:54

Bedřich a Jarda vystupují v Podolí z tramvaje.

KOTEK: To to dneska jelo rychle.

BEDŘICH: Buď rád, aspoň se víc naučíš.

KOTEK: Já nevím, jestli je dobré začínat s tréninkem v pátek. (Odbočuje prudce od plovárny, aniž by si toho Bedřich všiml)

BEDŘICH: (jde původním směrem, sám) Prosím tě, pátek nepátek, zítra máš zase třináctého a v neděli je den odpočinku.

KOTEK: (dá se do běhu)

BEDŘICH: (zpozoruje to) No počkej! (Zaklekne a startuje za Jaroslavem)

KOTEK: (řve) Ne, nechci plovat, jsem těžší než voda!

BEDŘICH: (chytí ho)

KOTEK: Pusť mě! Policie, násilník!

POLICISTA: Co se tady děje?

BEDŘICH A JAROSLAV: Nic, co by se dělo?

POLICISTA: Někdo volal policii.

BEDŘICH A JAROSLAV: Taky jsme slyšeli.

POLICISTA: Rozumíme si, mládenci, opatrně. A netvořte mi tady hloučky. (Bedřich a Jaroslav vcházejí na plovárnu)

BEDŘICH: A teď půjdeš přede mnou. Já si kvůli tobě koupil kamna, abych dostal náhradní volno, a ty budeš utíkat. Pánovi se dělá z vody špatně.

 

  « | »

 

 


TOPlist