4. obraz

17.07.2011 18:47

Krám u Rotta, Kotek vchází do obchodu s kamny.

KOTEK: Půjdeš na oběd, Bedřichu?

BEDŘICH: (pracuje) Až prodám kamna. (Předvádí kamna distingované dámě) A sem sypete uhlí, milostivá paní.

DÁMA: To je výborné.

BEDŘICH: A téměř vůbec neberou vzduch z místnosti, milostivá.

DÁMA: To je neuvěřitelné.

BEDŘICH: A nakonec když si uvědomíte jejich vzhled.

DÁMA: Vzhled je překrásný.

BEDŘICH: No?

DÁMA: Tak já si je nevezmu. (Slídí po místnosti)

BEDŘICH: (otírá si čelo) To už jsou čtvrtý kamna. Počkej moment.

DÁMA: A co tenhle model?

BEDŘICH: Prosím, vývojový. Jedna briketka a tepla habaděj. (Mrští kamny přes místnost) Lehce přenosná. (Vleče dámu ke kamnům, kope do nich) Odolná proti nárazu! Chromovaný rošt na toasty.

DÁMA: Úchvatné. Jistě dostanou cenu roku.

BEDŘICH: No?

DÁMA: Tak tyhle si nevezmu.

BEDŘICH: (znovu kope do kamen) Jsou odolná proti nárazu!

DÁMA: Já vím, já vím, mně nemusíte věci opakovat. A co tyhle? (Ukazuje na jiný typ)

BEDŘICH: Tyhle, ty nestojej zanic. Páchnou a neroztopíte je, potvory, ani petrolejem.

DÁMA: Opravdu? To mě vzrušuje. Tak tyhle si vezmu.

 

 « | »

 

 


TOPlist